Veel gestelde vragen CLUB-Programma

CLUB-App

  • Met de CLUB-App van INTERSPORT kun je sparen voor een bedrag dat je weer bij je volgende aankoop kunt gebruiken. Hoeveel voordeel je beleeft aan de CLUB-App heb je zelf in de hand. Want hoe meer je koopt, hoe meer je spaart. En jouw bedrag dat je spaart kun je weer inwisselen als korting bij jouw volgende aankoop. Zorg dat je altijd op de hoogte blijft van de voordelen van INTERSPORT CLUB-App door de nieuwsbrieven, folders, magazines en onze Social kanalen in de gaten te houden.
  • Bij elke aankoop in de INTERSPORT-winkel of webshop spaar je automatisch als je een account hebt bij INTERSPORT. Dit CLUB-spaartegoed kun je bij je volgende aankoop inzetten.

  • Deelnamen aan de INTERSPORT CLUB-App is geheel kosteloos. Je kan de CLUB-App gratis downloaden en gebruiken.

  • Je kunt deelnemen aan het INTERSPORT CLUB programma door de INTERSPORT CLUB-App te downloaden uit de Google Play Store of de Apple store.

  • De CLUB-App is te downloaden in de Google Play Store en de Apple store. De app is geschikt voor iOS (9.0 en hoger) en Android (5.0 en hoger). Mocht je problemen hebben met het downloaden van de app in de Google Play store, dan kun je het ook via deze link proberen.

  • Leuk dat je de CLUB-App hebt gedownload!

    De volgende stap is om je gegevens in te vullen. Als je al klant bent bij INTERSPORT dan kun je inloggen met het e-mailadres wat bekent is bij jouw INTERSPORT-winkel. Het wachtwoord is het klantnummer wat je hebt ontvangen in de mail van jouw INTERSPORT-winkel. Ben je nog geen klant of is jouw e-mailadres niet bekend bij de INTERSPORT-ondernemer dan kun je een nieuwe account aanmaken.

  • De reden dat je een favoriete winkel moet selecteren is dat jouw winkel dan persoonlijke aanbiedingen kan sturen zoals extra spaartegoed tijdens een bepaalde periode, SALE etc.
  • Nee, het is alleen mogelijk om één favoriete winkel tegelijk te selecteren. Het is wel mogelijk om je favoriete winkel te wijzigen.

  • Als je in de CLUB-App bent en dan klikt op Instellingen dan kun je onderaan de pagina Uitloggen.

  • Nee, je kunt alleen sparen bij aankopen in Nederland. De CLUB-App is wel te downloaden in België en Duitsland.
  • Ja, de CLUB-App is te downloaden in België en Duitsland.
  • Als je geen smartphone hebt kun je wel sparen in de winkel, maar als je CLUB-saldo wilt inzetten, moet dit via een smartphone of tablet.

  • Nee, de app is gebouwd op iOS en Android. Je kunt eventueel wel via een tablet die draait op iOS of Android de app installeren en dan beginnen met sparen.

CLUB-App gegevens

  • Als je de app opent ga je naar “Meer” en dan naar “Instellingen”. Daar kun je jouw wachtwoord en e-mailadres wijzigen.

  • Als je de app opent ga dan naar “Meer” en dan “Profiel”. Daar zie je meteen jouw gegevens staan en kun je die eenvoudig wijzigen.

  • Ja, alle gegevens worden overal aangepast, zowel in de app, winkel als op de webshop als je daar een account hebt.

  • Ben je je wachtwoord kwijt, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de app of webshop. Je CLUB-spaartegoed blijft gewoon bewaard. Ben je vergeten aan welk e-mailadres jouw account gekoppeld is, neem dan contact op met onze INTERSPORT-klantenservice.

  • Als je een nieuwe telefoon hebt kun je gewoon weer de INTERSPORT CLUB-App downloaden. Als je dan inlogt met jouw gegevens dan zie je jouw gespaarde CLUB-saldo weer. Als je jouw inloggegevens niet meer weet neem dan contact op met de INTERSPORT-klantenservice.

  • Als je de CLUB-App opent en dan gaat naar “Meer” en ”Winkels”. Daar kun je jouw INTERSPORT-winkel opzoeken. Klik op "Informatie over deze winkel" en als je de gegevens van de INTERSPORT-winkel ziet dan kun je daar klikken op 'Instellen als favoriete winkel.' Jouw favoriete winkel is dan gewijzigd.

  • INTERSPORT is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals beschreven in het privacybeleid van INTERSPORT
  • Wil je hier meer over weten, lees dan ons privacystatement en de algemene voorwaarden van de INTERSPORT CLUB-App.
  • Het wachtwoord dient minimaal 6 karakters te zijn. Controleer eerst of je wachtwoord aan deze eis voldoet.

  • Controleer of je het juiste wachtwoord gebruikt (misschien staat caps lock aan). Als het niet lukt, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via "wachtwoord vergeten". Je ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  • Als je de app opent ga je naar “Meer” en dan naar “Instellingen”. Daar kun je jouw wachtwoord en e-mailadres wijzigen.
  • Controleer eerst of je je wijzigingen ook daadwerkelijk bevestigt door op de knop "v" te klikken. Als je de wijzigingen niet direct ziet, sluit dan eerst de CLUB-App door uit te loggen. Log daarna weer in op de app en kijk of je gegevens nu wel gewijzigd zijn. Als de wijzigingen nog niet verwerkt zijn, probeer het dan nogmaals door de gegevens opnieuw te wijzigen en op “v" te klikken.

  • Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd (het e-mailadres waarmee je je ook hebt aangemeld voor de INTERSPORT CLUB-App). Het kan ook zo zijn dat de e-mail voor het aanpassen van het wachtwoord in je junk-, spam- of reclamefolder terecht is gekomen.

    Als je wel het juiste e-maiIadres gebruikt en de mail staat ook niet in hun junk-, spam- of reclamefolder, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via "Wachtwoord vergeten". Je ontvangt dan opnieuw de e-mail met een link om je wachtwoord in te stellen. Mocht dit niet lukken, probeer het dan na enkele minuten opnieuw. Mocht het probleem blijven bestaan, neem dan contact op met de INTERSPORT-klantenservice, via het contactformulier of door te bellen naar (033) 253 25 33.

CLUB Plastic pas

  • Nee. De plastic pas is komen te vervallen, maar gekoppelde gegevens zijn echter wel bewaard.

  • Nee. De punten zijn door de INTERSPORT-ondernemers uitgekeerd. De pas is daardoor niet meer bruikbaar bij jouw INTERSPORT-winkel.

  • Alle INTERSPORT-winkels hebben het spaartegoed uitgekeerd via een brief of digitaal. Mocht je die niet ontvangen hebben dan kun je het beste contact opnemen met jouw INTERSPORT-winkel.

  • INTERSPORT maakt het sparen graag gemakkelijker voor jou door de introductie van digitaal sparen via de INTERSPORT CLUB-App.

CLUB Sparen

  • Ja, je kunt je spaartegoed inwisselen in de webshop van INTERSPORT.

  • Nee, je kunt ook een gedeelte van jouw CLUB-spaartegoed inzetten bij jouw aankoop.

  • Ja, dat kan. Als je in de CLUB-App aangeeft hoeveel CLUB-spaartegoed je wilt inzetten kun je dat inzetten bij jouw aankoop.

  • Bij het tonen van de INTERSPORT CLUB-App kan je in alle INTERSPORT winkels in Nederland sparen en het spaarbedrag inzetten.

  • Nee, dat kan niet. Je kunt alleen CLUB-Spaartegoed inzetten over het bedrag dat je dient te betalen. Dus als je iets voor € 10,- wilt kopen, dan kun je maximaal € 10,- CLUB-spaartegoed inzetten. Indien je via de app toch meer hebt ingezet dan je hebt gekocht wordt automatisch het overige bedrag teruggestort op jouw account.

  • Het is helaas niet mogelijk om achteraf nog spaartegoed te krijgen.

  • Jouw klantnummer kan je vinden als je in de CLUB-App klikt op het oranje icoontje.

  • Over elke euro die je uitgeeft in de INTERSPORT-winkels of webshop spaar je 2,5%. Koop je dus een product van € 10,- dan spaar je € 0,25.

  • Je kunt via de app inloggen met het e-mailadres waarmee je bekent bent bij de INTERSPORT-winkel en het huidige klantnummer.

  • Als je een artikel retourneert, vervalt het bedrag dat je hiermee gespaard hebt.

  • Alleen bij aanschaf van een cadeaubon / giftcard krijg je geen 2,5% spaartegoed. Op alle andere aankopen, dus ook op alle SALE en aanbiedingen spaar je wel 2,5%.

  • Je kunt CLUB-spaartegoed inwisselen voor een korting op je volgende aankoop.

  • Via de app kun je saldo inzetten. Als je de CLUB-App opent en dan naar CLUB-Saldo gaat dan kun je daar klikken op +CLUB-Saldo inzetten. In de winkel laat je dan je digitale pas zien door te klikken op het oranje icoontje in de app. De winkelier scant de barcode en dan wordt het bedrag dat je ingezet hebt via de app van jouw aankoop afgetrokken.
  • Je saldo kun je vinden op de volgende plekken: Als je een account hebt op de webshop dan kun je daar je CLUB-Spaartegoed vinden. Ook in de CLUB-App kun je het CLUB-Spaartegoed vinden. Je spaartegoed zie je in de INTERSPORT CLUB-App onder het icoon ‘CLUB-Saldo’.

  • Op sommige momenten door het jaar is het mogelijk om extra te sparen naast het standaard CLUB-Spaartegoed per euro. Bijvoorbeeld dubbel CLUB-Spaartegoed tijdens een campagne of extra CLUB-Spaartegoed op specifieke producten. Hierover informeren we je per e-mail, op de website, in de app en de folder / magazine.
  • CLUB-Saldo wordt pas bijgeschreven na 14 dagen. Dit heeft te maken met onze retourtermijn van jouw aankoop. Na 14 dagen wordt het spaartegoed bijgeschreven en kun je deze vinden in de app en op onze webshop.

  • Je kunt bij alle INTERSPORT-winkels en webshop in Nederland sparen.

  • Nee, je kunt alleen sparen bij aankopen bij Nederlandse INTERSPORT-winkels of webshop.
  • Je CLUB-tegoed is 12 maanden geldig. Doe je in deze 12 maanden geen aankoop bij INTERSPORT, dan vervalt je CLUB-Spaartegoed.
  • Nee, je gespaarde CLUB-Saldo zijn persoonlijk en kun je dus niet overzetten naar een ander account.
  • Je kunt 24 uur voor jouw aankoop het spaarsaldo inzetten in de app. Als je in de winkel bent dan scant de winkelier de streepjescode die op jouw digitale pas staat en wordt het bedrag dat je ingezet hebt afgetrokken van jouw totaalbedrag.

  • Geen probleem. Je kunt in de INTERSPORT CLUB-App jouw inzet weer annuleren. Vergeet je om je inzet te annuleren dan wordt het bedrag automatisch weer teruggezet op jouw CLUB-Saldo als je geen aankoop doet binnen 24 uur.

  • Via de app kun je saldo inzetten. Login met jouw account via de app en kies het artikel of de artikelen die je wilt kopen. Klik (indien van toepassing) de maat aan en klik op 'toevoegen aan winkelwagen'. Je krijgt dan de melding: “Ga door met bestellen of Winkelwagen”. Als je naar jouw winkelwagen gaat, krijg je een melding om punten in te leveren.

CLUB-App nieuwsbrieven

  • Je krijgt automatisch nieuwsbrieven van de CLUB-App en acties, promoties, campagnes, magazines etc. Wil je deze niet ontvangen dan kun je je afmelden in de CLUB-App via “Meer”, “Instellingen” en dan het vinkje bij nieuwsbrief uitzetten /aanzetten.

  • We hebben verschillende soorten nieuwsbrieven, een CLUB-App programma nieuwsbrief en een algemene nieuwsbrief over onze acties, magazines, folders, aanbiedingen etc. Mocht je deze ook niet willen ontvangen, dan kun je je afmelden door onderaan de nieuwsbrief op de link te klikken of te mailen naar nieuwsbrief-intersport@euretco.com.
  • Als je geen nieuwsbrief van onze acties, magazines, folders, aanbiedingen etc. wilt ontvangen dan kun je je in de app afmelden.

  • Controleer of je je e-mailadres correct hebt ingevoerd. Zo niet, typ dan alsnog het juiste e-mailadres in. Als de melding blijft dat je e-mailadres al geregistreerd is kan het zijn dat je je al eerder hebt aangemeld voor de INTERSPORT CLUB-App. In plaats van je nu weer aan te melden, dien je dan op Inloggen te kiezen en vul je je e-mailadres en wachtwoord in om in te loggen. Als je je nog niet eerder hebt aangemeld, heeft mogelijk een ander zich met je e-mailadres aangemeld. Je kunt dan een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit wachtwoord zal dan op jouw e-mailadres binnenkomen. Je kunt daarna via Inloggen de gegevens bekijken en wijzigen indien nodig.