Jouw winkelwagen
Winkelwagen leeg
Je hebt nog geen producten toegevoegd aan je winkelwagen.
Algemeen
Ja, dit is mogelijk. Wij adviseren echter om een account aan te maken, want daardoor heb je meer mogelijkheden op onze site, zoals korting sparen, inschrijven voor de nieuwsbrief zodat je altijd van het laatste nieuws op de hoogte bent en nog veel meer.
Wanneer je jouw wachtwoord bent vergeten klik je hier op Wachtwoord vergeten of klik je onderin het inlogscherm op wachtwoord vergeten.
Je kan jouw ordernummer vinden in de bevestigingsmail die je ontvangt na jouw bestelling. Wanneer je een account hebt aangemaakt op de website kan je het ordernummer ook vinden in 'Mijn Account'.
Het kan voorkomen dat er een kleine vertraging is bij het versturen van de bevestigingsmail.
Mocht je helemaal geen bevestigingsmail van ons hebben gekregen, dan verzoeken wij je om jouw gegevens te mailen aan klantenservice@intersport.nl. Je krijgt dan zo snel mogelijk antwoord van ons.
Het is niet mogelijk online een artikel te bestellen dat niet in onze webshop staat. Dit geldt ook voor de buitenlandse Intersport winkels en webshop.
Mijn Account
Om je account te verwijderen kun je een e-mail met je gegevens sturen naar klantenservice@intersport.nl en wij verwijderen je account. Dit kan ook via INTERSPORT CLUB-App.
Betalingen
Er zijn verschillende manieren waarop je jouw bestelling kunt betalen: iDEAL, Creditcard, Paypal, VVV Cadeaukaart (maximaal €50,-) en INTERSPORT giftcard.
Veilig betalen:
INTERSPORT stelt hoge eisen aan het veilig en betrouwbaar kunnen betalen op het internet. Wij maken dan ook gebruik van een beveiligde SSL-omgeving voor de gehele webshop. In deze omgeving worden de betalingsgegevens gecodeerd opgeslagen, wat betekent dat deze volledig afgeschermd worden en niet door anderen gelezen of achterhaald kunnen worden. Voor meer informatie klik hier: Betalen.
Nee, er is in principe geen minimaal bestelbedrag, echter bij verrekening van alle kortingen en de verzendkosten moet het uiteindelijke bestelbedrag op minimaal € 0,01 komen, omdat wij de bestelling anders niet kunnen verwerken. Wij brengen € 5,95 verzendkosten in rekening per bestelling. Indien je kiest om het product op te halen in de winkel dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Wanneer je een kortingscode per mail van ons hebt ontvangen kan je deze invoeren bij het afrekenen, in het veld 'Kortingscode'.
Ja, deze kan online ingewisseld worden op het einde bij de betaling.
Geef de bedragen en overige gegevens van je bestelling door per e-mail aan klantenservice@intersport.nl. Wij kijken dan de betalingen en nemen hierover contact met je op.
Het kan een paar dagen duren voordat het betaalde bedrag is teruggestort op de betaalwijze waarmee de order is geplaatst. Dit zal onder de vermelding Mollie bij je afschriften staan en niet INTERSPORT. Wanneer je je bestelling volledig betaald hebt met een INTERSPORT Giftcard of VVV cadeaukaart neem dan contact op met de klantenservice via klantenservice@intersport.nl.
Per bestelling kan je tot maximaal €50,- betalen met VVV Cadeaukaarten. Voor vragen over de geldigheid of het beschikbare saldo van je VVV Cadeaukaart verwijzen wij je graag naar de website van VVV Cadeaukaarten.
Ruilen & retourneren
Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren van een bestelling, als je dit doet met je retoursticker en via een PostNL Servicepunt of een INTERSPORT-winkel. Mocht er geen retoursticker bij je pakket zitten neem dan contact op met de klantenservice.
Ja, dit is mogelijk.
Wij streven ernaar om binnen 14 werkdagen het geld terug te storten op de betaalwijze waarmee de order is geplaatst, nadat de leverende winkel(s) de retour(en) hebben ontvangen.
Ja, dit is mogelijk. De winkel fungeert daarin eigenlijk als een extra PostNL Servicepunt. Zorg dat je stap 1 tot en met 4 van het retourformulier hebt afgerond voor het afgeven in de winkel. Let op dat je een afgiftebewijs vanuit de winkel meekrijgt voor het geval je zending zoekraakt. Zie hier het formulier 'Afgiftebewijs retour in winkel'. De winkel zal hier een stempel en handtekening opzetten en dit strookje dien je te bewaren tot het bedrag aan je is overgemaakt. Je krijgt van de winkel geen geld terug en je kan ook niet ruilen in de winkel, dit gaat allemaal alleen via de webshop. Zodra de leverende winkel(s) jouw retour(en) hebben ontvangen en verwerkt streven wij ernaar binnen 3 werkdagen het verschuldigde bedrag naar je over te maken.
INTERSPORT beschikt niet over een eigen bezorg- en ophaaldienst. Het is daarom niet mogelijk om een artikel bij je thuis op te laten halen. Retourneren kan via een PostNL servicepunt of de dichtstbijzijnde INTERSPORT-winkel.
Verzenden & bezorgen
Als je het artikel hebt gevonden dat je wilt bestellen, klik je op de knop 'In winkelwagen'. Vervolgens krijg je rechts bovenin jouw scherm te zien dat je een artikel in jouw winkelwagen hebt staan. Mocht je meerdere artikelen willen bestellen, dan kun je deze op dezelfde manier in de winkelwagen plaatsen. Als je de bestelling wilt plaatsen, klik je op de winkelwagen rechts bovenin het scherm en vervolgens op 'Ga naar betalen'. Door vanaf hier de bestelprocedure te volgen kun je de bestelling plaatsen.
INTERSPORT houdt je op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt na jouw bestelling een bevestiging van de bestelling. Jouw order wordt vervolgens in behandeling genomen. Nadat het artikel door ons is overgedragen aan de vervoerder kun je de zending volgen via PostNL.
De bestelling is ook te volgen via 'Mijn Account'. Bij de optie afhalen in de winkel ontvang je per e-mail een afhaalverzoek zodra je order in de winkel ligt. Mocht je binnen 5 werkdagen nog geen bericht hebben ontvangen neem dan contact op met de klantenservice.
Wij houden als levertijd 1 tot 3 werkdagen aan. Wij proberen uiteraard je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Als de bestelling door ons verstuurd is, krijg je daar per e-mail op het opgegeven e-mailadres bericht van met daarin de track and trace.
Let op; dit betreft alleen bij een thuislevering. Bij de optie afhalen in de winkel ontvang je per e-mail een afhaalverzoek zodra je order in de winkel ligt. Mocht je binnen 5 werkdagen nog geen bericht hebben ontvangen neem dan contact op met de klantenservice.
Na ontvangst van de betaling ontvang je van ons een bevestiging per e-mail van de bestelling. Vervolgens ontvang je weer een e-mail als de bestelling door ons aan de vervoerder is overgedragen. Vanaf dat moment is je zending te volgen via de track and trace in deze e-mail.
Let op; dit betreft alleen bij een thuislevering. Bij de optie afhalen in de winkel ontvang je per e-mail een afhaalverzoek zodra je order in de winkel ligt. Mocht je binnen 5 werkdagen nog geen bericht hebben ontvangen neem dan contact op met de klantenservice.
Je pakket wordt bij de buren aangeboden als je niet thuis bent. Indien het dan weer niet mogelijk is het pakket af te leveren dan gaat het pakket terug naar het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt waar de bestelling voor je klaar ligt.
Jouw track & trace-code werkt pas na 20.00 uur ’s avonds. Zodra je pakket een scan heeft ontvangen bij PostNL, zal er een levertijd komen te staan. Als er een storing is, kun je jouw track & trace-code doorgeven, dan nemen wij contact op met de koeriersdienst en krijg je van ons bericht.
De verzendkosten zijn € 5,95 per bestelling. Als je kiest voor aflevering in één van onze INTERSPORT-winkels betaal je momenteel verzendkosten. Dit zal in de loop van 2025 veranderen vanwege stijgende kosten bij onze vervoerder.
Veiligheid & privacy
Bedenktermijn
Zodra je de bestelling thuis hebt ontvangen heb je 14 dagen de tijd om te besluiten of je het artikel houdt of niet. Voorwaarden om een artikel te ruilen of te retourneren zijn dat de prijskaartjes nog aan de artikelen vastzitten en de artikelen nog in de originele verpakking zitten. Stuur je buiten de zichttermijn de artikelen retour, dan kunnen wij geen geld teruggeven. Hier vind je meer over retourneren.
Indien je bestelling nog niet is verzonden, kan deze worden geannuleerd. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Is je bestelling reeds verzonden, dan kan je deze kosteloos retour sturen met de bijgevoegde retourdocumenten.
Service & garantie